החברה החלה את דרכה לפני כשלוש שנים כמיזם פרטי של שנינו - בן וגל - שני אחים שאוהבים מדע ובעיקר אוהבים ללמד מדע.
בן - ד"ר לפילוסופיה והוראה ומהנדס חשמל ואלקטרוניקה. שימש בין השאר כיועץ פדגוגי, כמרצה במסלולים להכשרת מורים ולהסבת אקדמאיים וכמורה לפיזיקה בחטיבות ובתיכונים.
גל - מהנדס מכונות, נחשב למומחה במידול וביצירת פתרונות של תכן מכאני ייחודי לחברות הייטק, ובעל ניסיון של יותר מעשור בהדרכת סדנאות מדע ונגרות לילדים ולמבוגרים.

עם ניסיון משותף של כ- 30 שנה בהוראה, ומתוך היכרות עם אלפי תלמידים ומגוון רחב של שיטות הוראה, החלטנו לפתח יחד
שיטת הוראה ייחודית מדויקת ומנצחת:
שיטה שמגיעה מניסיוננו בשטח ומפצחת בהצלחה את הקשיים הנפוצים שילדים מתמודדים איתם בלימוד חומר חדש.
שיטה שלוקחת בחשבון שילדים לומדים טוב יותר כשהם עושים, בונים ומשחקים ולא כשהם מקשיבים להרצאה או לומדים מתוך ספר.
שיטה שמתחשבת בכך שלרוב הילדים כיום יש בעיות של קשב וריכוז ולכן תהליך הלמידה צריך להיות חווייתי ומעניין.
אבל האמת היא, שהמטרה שהילדים ילמדו מדע - היא בכלל לא המטרה העיקרית שלנו!
זה אולי מפתיע - אבל לדעתנו ללמוד מדע היא מטרה משנית ומשמשת אותנו רק כתירוץ כדי לאמן את הילד שלכם ולפתח אצלו משהו חשוב הרבה יותר מידע - את היכולת להיות לומד עצמאי!
לפני כשנתיים הקמנו את חברת אריסטוקרפט. קיבצנו מסביבנו אנשי הוראה ומהנדסים שחולקים את אותה אידאולוגיה ויצאנו לדרך.
מאחורי כל דגם השקענו מאות שעות של תכנון, פיתוח וחשיבה דידקטית שנועדו להפוך אותו ליחיד במינו ובעל ערך רב עבור הילדים שלכם.
כל אחד מהדגמים נבדק על מאות תלמידים ושופר בהתאם לפידבקים אמיתיים מהתלמידים עצמם.
כעת אנחנו מקווים שגם הילד שלכם יוכל ליהנות ממה שיש לדגמים שלנו להציע:)
המטרה שלנו

כחברה משפחתית, אריסטוקרפט שמה לה למטרה לספק לתלמידי היסודי והחט"ב כלים ומיומנויות שאינם נלמדים בבתי הספר הרגילים - למרות שהם מוגדרים על פי ה-OECD ומומחי חינוך עולמיים כקריטיים להצלחתם.
מומחי חינוך בעלי שם עולמי מסכימים על כך שהבעיה העיקרית של החינוך היא שהוא אמור להכין את הילדים שלנו לעתיד שאין לאף אחד מושג איך הוא ייראה.
אבל יש דבר אחד בטוח - הילדים של היום יצטרכו להיות הרבה יותר מוכשרים מאתנו ביכולת שלהם להתרגל לשינויים טכנולוגיים וללמוד מקצועות חדשים ומיומנויות חדשות במהירות.
במילים אחרות, אנחנו נמצאים כעת בעידן המידע. זה עידן בו הטכנולוגיה מכפילה את עצמה כל שנתיים וקצב זה רק הולך ומתגבר. לכן, מה שלומדים היום - כנראה שכבר לא יהיה רלוונטי מחר.
מסיבה זו הידע עצמו הוא פחות חשוב. מה שיותר חשוב היא היכולת של הילדים לרכוש ידע.
הבעיה היא שרוב בתי הספר כיום לא מלמדים את הילדים כיצד לומדים לבד. הם מעדיפים להתרכז בללמד את התכנים הישנים ולהספיק ללמד עוד משוואה במתמטיקה או פרק בתנ"ך מאשר לפתח מיומנויות של למידה עצמית.
הדגמים של אריסטוקרפט מותאמים ללמידה עצמית ומאמנים את הילדים לפתח את היכולת הזו.
אנחנו מאמינים ש:
- היכולת להיות לומד עצמאי היא יכולת הכרחית וקריטית להתמודדות מוצלחת של הילדים של היום עם האתגרים שצופן להם העתיד.
- למידה מתוך עשיה – כפי שקורית בהרכבת הדגמים שלנו – היא הדרך האפקטיבית ביותר ללמוד, להבין ולזכור את מה שלמדנו.
- החומר שאנחנו מלמדים חייב להיות מוצג באופן כזה שיהיה מעניין ורלוונטי לחיים של הילד – כי אחרת לא תהיה לילד מוטיבציה ללמוד אותו.
- הבעיה של ההתמכרות למסכים היא בעיה אמיתית בעלת השלכות בריאותיות, וחלק מהפתרון הוא למצוא פעילויות "מתחרות" למסך – שיגרמו לילדים להיות חיוניים ולפתח מיומנויות חשובות.
-
- הדגמים של אריסטוקרפט מגלמים הלכה למעשה את האני מאמין שלנו –
-
- הם הופכים את הילד ללומד עצמאי בשיטת "עשה זאת בעצמך”,
-
- מאמנים אותו במיומנויות פרקטיות חשובות שנוטות להתנוון אצל ילדי דור המסכים,
- ומחזקים בו את תחושת המסוגלות והביטחון העצמי לגבי היכולת שלו להתמודד עם אתגרי למידה בכוחות עצמו.